Якщо ви плануєте просуватися кар’єрними сходами в IT, то без профілю на Linkedin вам майже не обійтися. 

Ця мережа допомагає розвинути особистий бренд, структурно надати всю важливу інформацію про себе, сформувати гарну репутацію та стати частиною величезного нетворкінгу.

 

Тому сьогодні ми навчимося створювати та вдосконалювати ефективний профіль на Linkedin.

11 кроків для покращення свого профілю на Linkedin


  • Фото профілю

Використовуйте якісне та чітке зображення, на якому ви будете виглядати професійно та доброзичливо. У жодному разі не завантажуйте картинки чи чужі фото. 

Linkedin – це не типова соціальна мережа, це ваше онлайн-резюме.


  • Фото фону 

Обов’язково встановіть фото фону, щоб персоналізувати сторінку. Воно також має бути доречним та високоякісним.


  • Заголовок профілю 

Додайте інформативний заголовок, який буде містити вашу спеціалізацію та карʼєрну мету. Або вкажіть поточну посаду та компанію.


  • Локація

Вкажіть актуальну інформацію про ваше місцеперебування (країна, місто). Це допоможе вам знайти роботодавців чи клієнтів поблизу себе для комфортнішої роботи. 


  • Загальна інформація 

Додайте короткий опис свого фахового досвіду, цілей та досягнень. Інформацію краще подавати стисло, конкретно та цікаво. Пишіть тільки те, що буде важливо для ваших потенційних партнерів, клієнтів чи роботодавців. Все зайве краще видалити.


  • Досвід роботи 

Детально опишіть попередні місця роботи, а саме: 

  • назву компанії;
  • термін зайнятості;
  • опис своїх обовʼязків.

Якщо у вас ще немає досвіду, Обов’язково згадайте про участь у волонтерських проєктах, наукових гуртках та громадських організаціях, виїзди на навчання за кордон за стипендіальними програмами тощо. Це продемонструє, що ви — активна та цілеспрямована людина. 

 

  1. Навчання 

Впишіть інформацію про свою освіту: вищі навчальні заклади, релевантні курси, онлайн-навчання. Не слід нехтувати здобутими сертифікатами, якщо вони мають відношення до вашої спеціалізації.


  • Навички та їх підтвердження 

Перерахуйте свої професійні навички, якими впевнено володієте. До речі, на Linkedin ваші колеги можуть їх підтвердити. Це буде великим плюсом для вашого профілю. 


  • Рекомендації 

Можете запросити своїх колег написати рекомендації для вас на LinkedIn (бажано робити це англійською мовою).


  • Розділ з мовами

Вкажіть мови, якими ви володієте та зазначте свій реальний рівень. Особливу увагу роботодавці здебільшого звертають на англійську.


  • Нетворкінг

Регулярно збільшуйте свою мережу звʼязків, додавайте колег та фахівців у сфері IT (але бажано не більше 20 в день).

Можете відправляти приватні повідомлення іншим спеціалістам, але не більше ніж на 300 символів:

  • представитися;
  • повідомити, що ви розширюєте коло своїх контактів;
  • вказати, що саме вас зацікавило у профілі конкретної людини, до якої ви звертаєтеся.

Додаткові корисні можливості LinkedIn

  • Функція “Open to Work” 

Якщо її активувати, навколо вашої світлини з’явиться зелена рамка з повідомленням, що ви відкриті до пропозицій роботи.

  • Додатковий напис для пошуку роботи

У полі під ім’ям та прізвищем можна написати “looking for a job” (“шукаю роботу”) або “open to new opportunities” (“відкритий/відкрита до нових можливостей”). 

 

Щоб всі ці інструменти та поради спрацювали, дуже важливо бути проактивним:

  • відповідати на всі повідомлення;   
  • активно вести діалоги зі своєю мережею; 
  • писати дописи та відповідати на коментарі; 
  • не забувати ставити вподобайки на дописи інших спеціалістів;
  • бути відкритим до можливостей співпраці.

Сподіваємося, що наша невеличка шпаргалка з використання Linkedin допоможе вам отримати максимум користі від свого профілю: знайти нову роботу чи додаткові проєкти, підвищити свою репутацію, знайти більше корисних контактів та цікавих знайомств у своїй галузі.

Ще iсторii

Гордієнко Юрій

“Коли я сідаю за навчання або виконання практичних завдань, то не помічаю як проходить час. Тож це неодмінний плюс роботи в IT для мене! Бо інакше — чекай на швидке вигоряння. “

Вiдгук повнiстю

Самір Магеррамов

“Чудово, що в A-Level теорія ніколи не йшла окремо від практики. Ми готувалися до реальної роботи, вчилися знаходити баги в тих місцях, про які інші навіть не замислюються, креативно підходили до різних завдань. Зараз я постійно користуюся цими вміннями в роботі!”

Вiдгук повнiстю

Кирил Поронько

“Після кожної вивченої теми потрібно багато практикуватися, бо гола теорія не дасть майже нічого. Лише відточуючи навички до автоматизму, можна навчитися повною мірою використовувати опанований предмет: технологію, фічу мови тощо.”

Вiдгук повнiстю

Ігор Кондрашов

“IT-школа A-Level орієнтована саме на працевлаштування своїх студентів, а не просто на відчитування лекцій та випуск учнів. Тому весь процес навчання був побудований таким чином, щоб кожен зміг себе реалізувати у майбутньому.”

Вiдгук повнiстю

Загальні питання

Який формат проведення занять: онлайн чи офлайн?

Заняття у школі проводяться в режимі онлайн.

В які дні та час проводяться заняття?

Заняття у школі проходять двічі на тиждень. Адміністрація школи затверджує розклад для кожної групи окремо. Це може бути один з трьох варіантів:

- понеділок (19:00-22:00) та четвер (19:00-22:00);
- вівторок (19:00-22:00) та п'ятниця (19:00-22:00);
- середа (19:00-22:00) та субота (11:00-14:00).

Самостійно обирати дні та час занять не можна.
Але ви можете дізнатися у менеджера по роботі з клієнтами, за яким із трьох видів розкладу займатиметься саме ваша група.

Чи є заняття з англійської мови?

Так, на всіх курсах (крім “Основи Програмування”) передбачені безкоштовні заняття з англійської мови. Вони проводяться в неділю - час занять залежить від вашого вихідного рівня англійської мови.

Чи видається сертифікат після навчання?

Так, після успішного завершення навчання ви отримуєте сертифікат про закінчення курсу.

Курс завжди стартує у вказану на сайті дату?

Курс практично завжди стартує у призначену дату.
Винятками можуть бути зовнішні чинники, на які школа не може вплинути. Або якщо в групі не набирається достатня кількість людей, тоді дата старту може бути зсунута на період до 2-х тижнів.

Що відбувається, якщо група не набирається до старту?

Якщо в групі до анонсованої дати старту не набирається 50% студентів, ми зміщуємо дату старту на період до 2 тижнів, про що попереджаємо всіх студентів, які вже записалися до цієї групи. Навіть якщо протягом цього часу ми не набираємо жодної людини - ми все одно стартуємо навчання з тією кількістю студентів, яка є.

Де можна почитати відгуки про школу?

На сторінці кожного курсу є відгуки про курс. Також є сторінка всіх відгуків від компаній-партнерів та окрема спільна сторінка відгуків

Якщо я не маю досвіду, чи можу я навчатися у вашій школі?

Так. У нашій школі всі курси складені таким чином, що ви можете прийти на навчання абсолютно без знань у сфері - але зайвими вони не будуть. З корисною інформацією стосовно різних IT-курсів та напрямів ви можете ознайомитись ще перед навчанням у нашому блозі

Чи можу я почати вчитися з середини курсу?

Так, у вас є така можливість, але для цього вам потрібно буде пройти співбесіду з викладачем, щоб він визначив рівень ваших знань. Також вам потрібно буде здати пройдені модулі, після чого вас допустять до навчання з того місяця, коли ви приєдналися.

Чи можна перевестися на наступний набір, якщо у мене виникли складності, і я зараз не можу відвідувати заняття?

Так, ми практикуємо переведення на наступний потік або на інший напрям, але тільки за умови наявності вільних місць у групі.

Хто ваші викладачі?

Викладачі в нашій школі - це практикуючі фахівці, які працюють в IT-компаніях, з досвідом не менше 3-х років. Кожен викладач проходить 3 етапи співбесіди, а також консультації з навчального процесу перед тим, як буде допущений до викладання в нашій школі.

Який мені потрібен ноутбук для занять?

Стандартний ноутбук для офісної роботи з мінімальними вимогами: процесор i3, ОЗУ мінімум 8гб та SSD 256 Гб.

Чи є у вас зворотний зв'язок на курсах?

Щомісяця адміністрація школи проводить анкетування студентів для збору зворотного зв'язку про викладачів, якість освіти та зручність навчання в нашій школі.

Договір та оплата

Як здійснюється підписання договору зі школою?

Є 3 варіанти підписання договору зі школою:
Договір підписується через електронно-цифровий підпис ПриватБанку та сервісу “paper less”;
Через електронно-цифровий підпис у сервісі “Дія” та електронний сервіс “Вчасно”
Відправлення договору у паперовому вигляді через Нову Пошту для підписання.

Які є види оплати за курси?

Виключно оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок школи.

Який крайній термін сплати за курс?

При щомісячній оплаті - через кожні 8 занять. Тобто: раз на місяць в перше заняття навчального місяця.
Якщо двома частинами, то друга оплата має бути внесена на початку четвертого місяця (на 24-му занятті).

Чи передбачено повернення коштів за курси, якщо я не можу продовжувати навчання?

Згідно з договором, ви можете повернути 50% від вартості непройдених занять, що були оплачені. Повернення можливе з поважної причини та надання документів, що її підтверджують.

Чи можна ознайомитись з договором до запису на курс?

Так, ви можете звернутися з таким запитом до нашого менеджера. Ми надішлемо приклад договору на електронну пошту або в Telegram.

Чи можна сплатити готівкою?

Ні, оплата проводиться тільки на розрахунковий рахунок.

Працевлаштування

Як відбувається працевлаштування?

Школа веде студента від початку пошуку роботи до отримання ним офера, бере участь у всіх етапах співбесіди в кожній компанії. Школа надає додаткове заняття зі складання резюме та допомагає у комунікації з HR/Rec. Ближче до фіналу навчання рекрутер школи збирає резюме та подає на співбесіди до компаній-партнерів, які вже мають відкриті позиції та знають рівень наших студентів. Вони лояльно ставляться до студентів школи, оскільки багато випускників A-Level вже потрапили до наших партнерів.

Куди ви працевлаштовуєте?

Основні компанії, в які ми працевлаштовуємо випускників - це наші партнери, з якими ви можете ознайомитися на сайті A-Level.

Які умови потрібно виконати, щоб бути працевлаштованим?

Отримати сертифікат про успішне проходження курсів. Також обов'язковою умовою є відвідування занять з англійської мови.
Студент має брати активну участь в процесі працевлаштування: ходити на співбесіди, виконувати тестові завдання і давати фідбек школі по кожному етапу, щоб ми могли вже в процесі підкоригувати проблемні моменти.

На всіх курсах є гарантія працевлаштування?

На багатьох наших напрямках є працевлаштування, проте, на жаль, не на всіх. Але ми працевлаштовуємо на всіх напрямках, незалежно від гарантії. Найважливіше - це знання та бажання самого студента!

Чи можу я вибрати компанію для працевлаштування?

Студент може написати свої побажання - ми намагатимемося знайти максимально схожу до них компанію серед наших партнерів. Проте, найголовніше - це знайти першу роботу для наших студентів! На жаль, не завжди є крутий вибір.

Якщо я сам знайду роботу після курсу, мені повернуть гроші?

Ні, повернення коштів з цієї причини не передбачене.Найголовніша мета школи - це можливість для випускників знайти першу роботу. Але якщо студент знаходить роботу самостійно, ми вважаємо, що умови договору виконані, оскільки головна мета здійснена.

Профорієнтація

Як вибрати курс?

Ви можете звернутися за консультацією до адміністрації школи за телефоном або в Telegram. Адміністрація школи проведе консультацію, визначить ваші сильні сторони та допоможе обрати напрям. Також з описом кожного напряму ви можете ознайомитись у нашому блозі в статтях від викладачів та студентів

Де можна детальніше ознайомитися з курсами та технологіями, що вивчаються на них?

На кожній сторінці курсу є програма навчання та детальна інформація про технології, що вивчаються. Також ви можете прочитати детальніше про курси в нашому блозі в рубриці “курс очима викладача”

Чи можна поспілкуватися з викладачами до старту курсу?

Такої можливості немає, але ви можете ознайомитися з викладачами та школою на наших відкритих заняттях, які ми проводимо щомісяця. Стежте за нашими соцмережами та анонсами заходів. Також ви можете підписатися на розсилку, щоб не пропустити повідомлення про наші заходи.
Крім того, познайомитися з викладачами можна в нашому блозі

Процес навчання

Наскільки програми курсів в A-Level актуальні?

Програми курсів коригуються щомісяця: відповідно до нових трендів та оновлень технологій, які передбачені на курсах. Ви можете бути впевнені, що програма буде актуальною на той момент, коли ви будете навчатися на курсах.

На що більше робиться наголос у програмі курсів: на практику чи теорію?

Основний упор у нашій школі робиться на практику, щоб на момент випуску у вас був досвід роботи в команді з практичними завданнями. Завдяки цьому в реальному проєкті ви зможете почувати себе комфортно.

Чи є зв'язок із викладачем у позаурочний час?

Звичайно, ви можете зв'язатися з викладачем у будь-який денний час і, по можливості, він вам відповість. Враховуйте, що наші викладачі - це практикуючі фахівці, які працюють у компаніях. Але ваше питання не залишиться без відповіді у будь-якому випадку.

Чи зберігається запис заняття, якщо я не зміг бути на ньому присутнім?

Так, кожне заняття записується. Ви матимете можливість переглянути заняття за потребою, якщо не змогли бути присутніми.

Чи надаватимуться методичні матеріали для повторення?

Після кожного заняття від викладача ви отримуватимете всі методичні матеріали, презентації, які використовувалися на занятті, а також додаткову літературу для самостійного вивчення.

А є домашні завдання?

Так, домашнім завданням приділяється окрема увага - їх буде багато.

Як проводяться заняття?

Заняття проводяться в режимі online через платформу Google meet.

Як ведеться комунікація з викладачами, групою та адміністрацією школи?

Комунікація ведеться через Telegram групу та електронну пошту.

Як часто проводяться зрізи знань (модулі)?

Модулі можуть проводитись у різні відрізки часу - залежно від курсу. Але в більшості випадків це - раз на місяць.

Чи видаватимуться додаткові методичні матеріали для самостійного вивчення?

Звісно так - таких матеріалів буде велика кількість.

Чи буде у мене якесь портфоліо після випуску зі школи?

Так, на кожному курсі студенти розробляють кілька невеликих проєктів та один великий - випускний. Всі ці проєкти будуть складати ваше портфоліо.

Що потрібно для отримання сертифікату?

Не менше 80% відвідувань занять
Не менше 80% зданих дз
Не менше 7 балів за модульні роботи та фінальні іспити (захист проєкту та технічну співбесіду)